Loading…

Serwis Ciągników i Maszyn Rolniczych

Naprawa Ciągników i Maszyn Rolniczych z Dojazdem do klienta
Kontak

Mity o przekładniach CVT – drogie, awaryjne i skomplikowane w naprawie? Ft. @CLAAS Polska

Mechanizatorzy Matheo780: http://bit.ly/MechanizatorzyMatheo780
Facebook: http://bit.ly/FB_Matheo780
Instagram: http://bit.ly/IG_Matheo780
TikTok: https://bit.ly/TikTok_Matheo780
Mail: kontakt.matheo780[małpa]gmail.com

W dzisiejszym odcinku moja krótka relacja z pokazów CLAAS CMATIC Days organizowanych przez @CLAAS Polska w ramach których mogłem sprawdzić działanie ciągników wyposażonych w przekładnię bezstopniową CLAAS CMATIC oraz poznać ich zalety względem klasycznych przekładni stopniowych.

Film z porównania CMATIC vs HEXASHIFT przy współpracy z Uniwersytetem Przyrodniczym w Poznaniu: https://youtu.be/nLP1IsMzrMY

Jeśli spodobały Ci się moje filmy, to sprawdź też: Jockerfarm, szoko12, Słomek_Mówi, Rolnik Szuka, Perqins, Kula, Rolnik Nieprofesjonalny, Bardowscy, Mateusz Dirty Garage, Paweł Korbanek, Gra o plon❗

MATERIAŁ POWSTAŁ PRZY WSPÓŁPRACY Z CLAAS POLSKA

Youtube Naprawa maszyn budowlanych rolniczych, Naprawa Ciągników, Kiedy Twój ciągnik, kombajn, maszyna odmówią posłuszeństwa – służymy pomocą. Naprawa sprzętu rolniczego w Warszawie.

Naprawa Ciągników, Naprawa Maszyn Rolniczych, Warszawa, Wołomin, Piaseczno naprawa ciągników. Serwis · serwis gwarancyjny i pogwarancyjny maszyn i urządzeń rolniczych · przeglądy okresowe ciągników, ładowarek oraz innych maszyn rolniczych, Naprawy i remonty ciągników VALTRA, przyczep PALMS, maszyn rolniczych · Naprawa maszyn budowlanych rolniczych · Naprawa maszyn budowlanych i rolniczych, Naprawa John Deere oraz Ciagników Zetor.

Diagnostyki, serwis, naprawa ciągników rolniczych ✓ Maszyny rolnicze naprawa ➤ Massey ferguson serwis i naprawa, Serwis Fendt, Claas Naprawa sprzętu rolniczego. Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa.

Serwis sprzętu rolniczego i budowlanego, serwis traktorów, Jesteśmy tutaj, aby pomóc Ci, gdy twój traktor, kombajn lub inna maszyna zawiedzie. Serwis maszyn rolniczych w Warszawie.

Warszawa, Woomin i Piaseczno to miejsca, w których można naprawić ciągniki i inny sprzęt rolniczy. Serwis prewencyjny ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, naprawy ciągników i przyczep VALTRA, naprawy przyczep PALMS, naprawy maszyn rolniczych, naprawy ciągników John Deere i Zetor, naprawy innych maszyn.

diagnostyka i naprawa ciągników; Serwis maszyn rolniczych; Serwis i naprawa Massey Ferguson i Fendt; Konserwacja i naprawa ciągników Claas Konserwacja i naprawa maszyn rolniczych. Warszawski serwis maszyn rolniczych.

W przypadku pras zwijających wszystkich marek i modeli nasza firma naprawia ich sterowniki, komputery i płyty główne.

John Deere Serwis w Warszawie.

W naszej firmie oferujemy naprawę sterowników, komputerów, płyt głównych do Pras zwijających różnych marek:

John Deere
Vicon
Rivierre Casalis, Greenland
New Holland

AGCO
AGCO Allis
Caterpillar Protyp 4wd
Caterpillar Protyp 4wd

AGCO White
ATC
Advance-Rumely
Ag King
AgTrac
AgraCat
Agri-Power
Agri Hispania
Agrico
Agrinar
Allis Chalmers
Antonio Carraro
Apollo
ArmaTrac
Ascot Universal
Aultman & Taylor
Avery
B.F. Avery
Baldwin
Barreiros
Belarus
Benye
Best
Big Bud
Bima
Bobcat
Bolens
Porsche Typ 108
Porsche Typ 108

Bolinder-Munktell
Bombardier
Branson
Bristol
Brockway
Buhler Versitale
Bukh
C.O.D. Tractor Company
CBT
CO-OP
Cabelas
Cameco
Carraro
CaseIH
Caterpillar
Centaur
Century
Challenger
Chamberlain
Chery
Claas
Cletrac
Cockshutt
Corbitt
County
Cub Cadet
Custom
Daedong
David Brown
Deutz
Deutz-Allis
Deutz-Fahr
Dongfeng
Marshall
Marshall

Dutra
Eagle
Eagle Manufacturing
Earthmaster
East Wind
Ebro
Empire
Erkunt
Farm Pro
Farmall
Farntrac
Fate-Root-Heath
Fendt
Ferguson
Fiat
Force Motors
Ford
Ford-New-Holland
Fordson
Fortschtitt
Foton
Fox River Tractor Company
Friday
Galloway
Gibson
Graham-Bradley
Haas
Zanello 540 C
Zanello 540 C

Happy Farmer
Hart-Parr
Heider
Hesston
Hinmoto
Hitachi
Holder
Holt
Hurlimann
IMR Rakovica
IMT
International Harvester
Interstate Tractor
Iseki
Ivel Agricultural Motors
J.I. Case
JCB
Jacobsen
Jeep
Jinma
John Deere
Johnson Manufacturing
KAMCO
Kioti
Knudson
Ford-New-Holland z 1994 roku.
Ford-New-Holland z 1994 roku.

Komatsu
Kubota
LS
Lamborghini
Landini
Lanz
Le Roi
Lenar
Leyland
Limb
Liner
Long
Mahindra
Mahindra Gujarat
Marshall
Massey Ferguson
Massey-Harris
McConnel-Marc
McCormick Intl
McCormick-Deering
McCulloch
McKee
Memo
Mercedes-Benz
Merlin
Minneapolis-Moline
Minot
Mitsubishi
Montana
Muir-Hill
Titan.
Titan.

New Holland
NorTrac
Nuffield
Oliver
Parrett
Pasquali
Pioneer Tractor
Porshe
Ranch Hand
Ransomes
Renault
Rhino
Rock Island
Rome
SAME
SOMECA
Samson
Satoh
Saukville
Sainderson
Schilter
Schluter
Schramm
Shaktimaan
Shibaura
Silver King
Simplicity
Simpson Jumbo
Siromer
Samson
Samson

Sonalika
Steiger
Steyr
Stihl
Suzue
Swaraj
TAFE
TYM
Thieman Harveuster
Toro
Twin City
Titan
UTB/Universal
Unimog
Unitrak
Upton
Ursus
Valmet
Ursus 15014
Ursus 15014

Valpaana
Valtra
Versatile
Volvo
Wagner
Wallis
Waterloo Boy
Waterloo Manufacturing Company
White
Wingin
Wisconsin Tractor
Work Horse
Woods & Copeland
Wuzheng
YTO
Yanmar
Zanello
Zetor
Zetor Zebra

Naprawy traktorów, innych maszyn rolniczych i budowlanych Gdy Twój traktor, kombajn lub inna maszyna się pali, jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Naprawy sprzętu rolniczego w stolicy Polski.

Maszyny rolnicze można serwisować w Warszawie, Woominie i Piasecznie. Naprawy ciągników i przyczep VALTRA, przyczep PALMS, maszyn rolniczych, ciągników John Deere, pojazdów rolniczych Zetor i innych maszyn; konserwacja zapobiegawcza ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego; naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.

Usługi w zakresie diagnozowania i naprawy ciągników i innego sprzętu rolniczego Pomóż przy swoim Massey Ferguson lub Fendt lub napraw swój ciągnik Claas. Konserwacja i naprawa sprzętu rolniczego. Warsztat naprawy maszyn rolniczych w Warszawie.

Nasza firma naprawia płyty główne i sterowniki do pras zwijających wszystkich marek i typów.

47 thoughts on “Mity o przekładniach CVT – drogie, awaryjne i skomplikowane w naprawie? Ft. @CLAAS Polska

  1. Niestety tak szybko wyszedł zakup ciągnika, ze względu na rosnące ceny, że nie zdążyłem potestować. Mam dwusprzęgłową więc napęd 100% mechaniczny ale na cvt komfort już w ogóle petarda musi być. Systemy automatyki są bardzo fajne, nie trzeba pilnować obrotomierza i ciągnik zejdzie na równym nawet na 1250-1300 obr./min. Paliwa zostawi co potwierdzają moje testy spalania, aczkolwiek w stopniowej skrzyni trzeba to dobrze ustawić bo te przerzucanie odbywa się czasami w nieodpowiednim momencie, po czym zaraz zrzuca bieg – sprzęgła szarpią przeciążenia idą, na żywotność na pewno to ma wpływ.

  2. Nie wierzę w braki utraty mocy i niższe spalanie 😉 jeździłem testowałem dwie skrzynie dwa traktory ta samą moc w transporcie powershift pałowany automat na 1600obr i co powershift spalił mniej o 3l dodatkowo praca w pełnym zakresie pracy automatycznej skrzyni czyli sama dobiera obroty itd okej fajnie 😉 ale gydromotor i tuleje na których pracuje dostają ostro po dupie później objawia się to szarpaniem😉

  3. Jedyną słuszną skrzynią bezstopniową w ciągnikach rolniczych jest vario ml, która siedzi w fendt i massey, reszta to konstrukcje zf-a na której jadą pozostałe marki. Skrzynie te niby są bezstopniowe i przyjemnie się na nich pracuje, ale do vario ml dużo im brakuje, agco dobrze o tym wie i nie bez powodu każe sobie słono dopłacać za nią w masseyu.

  4. Ciekawy materiał. Fakt. Ale mity i fakty można potwierdzać i obalać na podstawie doświadczeń ze skrzynią po jakimś czasie. Piszę tak na podstawie 10 lat ze skrzynią CVX w Case Puma. Przebieg 3200 godzin u mnie od nowości. Skrzynia bardzo dobra i przyjemna w użytkowaniu. Przełączanie płynne, redukuje zużycie paliwa, naprawdę reklamy tej skrzyni nie kłamią.Prawie. To samo jest w New Holland. Handlowcy zaprzeczą ale są produkowane na tej samej linii w Belgii. Ale do rzeczy. Reklamy nie mówią o trwałości i jakości. U po 2 tysiącach zaczęła inaczej pracować. Mało zauważalnie na początku, później coraz bardziej. W zakresie 6-7 km/godz coraz większe szarpnięcie. Silnik na 1650-1700 obr. Więc serwis itd. Kalibracje nic nie dają. Przebiegają płynnie bez błędów. Akumulator sprawny, olej czysty.wymieniany na właściwy w terminie. Soft skrzyni nowy. Nic. Opinie mechaników to może elektrozawory, Może coś w skrzyni ,może hydrostat. Ostatnio jeden twierdzi że to norma w tych latach. Przyczyna jest w hydrostacie.CHN podobno nawet wydało publikację serwisową dotyczącą tego problemu. Zobaczymy.
    Czyli w skócie. Czy drogie? W zakupie niekoniecznie ale nieco droższe. W eksploatacji zaoszczędzą paliwa, czasu, iśą przyjemne. Ale jak się ich dni skończą to naprawa będzie bolała, ale nie tak mocno gdyż wielu użytkowników skrzyń jak im się wydaje mechanicznych nie wyda tak wiele mniej.Czy awaryjne? Tu jest loteria. Te same skrzynie czasem przechodzą tysiące godzin i nic. Ale to chyba modele które debiut miały kilka lat wcześniej. Zostały po prostu dopracowane. Czy skomplikowane w naprawie? Oprócz specyfiki konkretnego rozwiązania to nie. Mechanicy nieco się boją bo tu chodzi o duże pieniądze, spore ryzyko czy efekt będzie właściwy, a i po co jak można bez problemu zarobić te same pieniądze łatwiej. Może niech użytkownicy tych skrzyń się sami wypowiedzą.W miarę szczerze. Jeśli ktoś ma z tym problem niech się skupi tylko na czytaniu. Wybaczcie tyle tekstu, i pozdrawiam czytających i oczywiście Matheo780. Filmy o tych starszych maszynach masz świetne!

  5. Uwaga będzie wywód! Jako użytkownik Fendtów na skrzyniach Vario. W zeszłym roku miałem przyjemność, dzięki uprzejmości firmy Świerkot przetestować dwa ciągniki Claas na skrzyni Cmatic (870 i 960). Moje wnioski są takie. Cmatic to skrzynia bardzo dobra ale do Vario trochę jej jednak brakuje. Mimo, że jest to skrzynia bezstpniowa w pewnych momentach wyraźnie czuć i słychać zmiany zakresów. A najgorsze jest to, że w pewnych sytuacjach skrzynia nie wie na którym zakresie chce jechać i potrafi co chwilę go zmieniać. Bardzo możliwe, że jest to kwestia ustawień. Uciąg ciągnika na naszych sporych górkach bardzo dobry. Spalanie Axiona 870 w trybie Eco odrobinę większe niż Fendta 828 przy talerzówce 6m. Mój wniosek jest taki, że gdybym wcześniej nie jeździł Fendtem na Vario pewnie byłbym skrzynią Cmatic zachwycony.

  6. 2x DF jeden 7250 a drugi 9340 i w DF nie można kupić ze zwykłą skrzynią tylko TTV ale one tak działają że każdy następny ciągnik tylko z taką skrzynią a niekoniecznie DF, w klasie bezstopniowa też działa bdb

  7. Czemu w tej reklamie jest mowa tylko o cematic z ariona? Czemu nie ma mowy o pożal się Boże ZF z Axionów? Skrzynia tragiczna, jakiś powershift udający bezstopniówke – awaryjny i drogi w naprawie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!