Loading…

Serwis Ciągników i Maszyn Rolniczych

Naprawa Ciągników i Maszyn Rolniczych z Dojazdem do klienta
Kontak

Zakazywana Regeneracja skrzyni Fendt Vario 👉cz.1, Dyna VT w Massey Ferguson [Korbanek]



Skrzynia Fendt Vario w trakcie naprawy generalnej 618950302 SERWIS Część 2-ga filmu: https://youtu.be/7tyqu4Vn2Lg …

Youtube Naprawa sprzętu rolniczego Naprawy Gdy Twój traktor, kombajn lub maszyna nie działa zadzwoń do nas. Warszawa naprawa traktorów.

Warszawa, Woomin, Piaseczno naprawa ciągników Przeglądy okresowe ciągników, ładowaczy i innych maszyn rolniczych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Ciągniki VALTRA, przyczepy PALMS, maszyny budowlane rolnicze, ciągniki John Deere i Zetor po naprawie i renowacji.

Diagnostyka, naprawa i serwis ciągników Naprawa sprzętu rolniczego Serwis Massey Ferguson, Fendt, Claas Naprawa sprzętu Warszawa naprawa ciągników

Serwis traktorów i maszyn budowlanych Naprawimy Twój traktor, kombajn lub inną maszynę. Warszawa naprawa traktorów.

Warszawa, Woomin, Piaseczno naprawiają ciągniki i sprzęt rolniczy. Serwis prewencyjny ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego oraz naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, naprawy ciągników i przyczep VALTRA, naprawy przyczep PALMS, naprawy maszyn rolniczych.

Rozwiązywanie problemów z ciągnikiem Naprawa maszyn rolniczych; Naprawy Massey Ferguson i Fendt; Naprawa ciągników Claas Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa naprawa ciągników.

Nasza firma naprawia sterowniki do pras zwijających, komputery oraz płyty główne.

John Deere Warszawa.

Naprawiamy sterowniki pras, komputery oraz płyty główne kilku marek.

Grenlandia Vicon Rivierre Casalis Deere
Kiwi Naprawa traktorów i maszyn budowlanych Jeśli Twój traktor, kombajn lub inna maszyna się zapali, pomożemy. Warszawa naprawia sprzęt rolniczy.

Warszawa, Woomin, Piaseczno serwisują sprzęt rolniczy. Konserwacja zapobiegawcza ciągników, ładowarek i innego sprzętu rolniczego; naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne ciągników i przyczep VALTRA, przyczep PALMS, ciągników John Deere, pojazdów rolniczych Zetor i innych maszyn.

Diagnostyka i naprawy ciągników Naprawa ciągników Massey Ferguson, Fendt, Claas. Naprawa sprzętu rolniczego Warszawa naprawa sprzętu rolniczego

Nasza firma naprawia wszystkie płyty główne i sterowniki pras.

21 thoughts on “Zakazywana Regeneracja skrzyni Fendt Vario 👉cz.1, Dyna VT w Massey Ferguson [Korbanek]

  1. Producent utrudnia wykonywanie regeneracji niemieckich skrzyń Vario i nie udostępnia części zamiennych. Polacy nie akceptują monopolizowania regeneracji tylko za pośrednictwem Producenta i podejmują się skutecznej regeneracji. Czy Producent słusznie postępuje nie udostępniając części zamiennych do skrzyń Vario nawet profesjonalnym warsztatom?
    Kliknij https://izydory.com/?brand=tap ZAGŁOSUJ w Kategorii Dealer/Części Zamienne na firmę KORBANEK jako FIRMĘ PRZYJAZNĄ dla ROLNIKA✌️wygraj 10 000 zł w puli nagród Top Agrar (10 000 zł za pierwsze miejsce, 5 000 zł za drugie, 2 000 zł za trzecie = 17 000 zł :)) Daj Serwisantom łapkę 👍 pod filmem 👍 zmotywuj ich do następnych filmów 😀

  2. Panowie szacunek dla Was za utrzymanie porządku i czystości na warsztacie. Widać że macie zgraną ekipę i ogromną wiedzę co widać na filmach. Porządek i konsekwencja świadczą o poziomie i jakości napraw. Brawo Wy!👍

  3. Dałby ktoś radę np jeśli ktoś z was ma ciągnik fendt ? Bardzo mi się marzy taki ciągnik ponieważ jest bardzo wygodny robi swoją praace i wydaje mi się ze to jest marka premium ) chodz niestety cena w lepszej konfiguracji zbija troszkę z fotela )i jednak ma swoją jakość i nie wiem np czy jeśli by się kupiło nowe s4 lub s5 fendta np 516 albo 515 ( nie pamietam jaki jest ten najmocniejszy model seri 500) i czy przy pielęgnowaniu tego ciągnika i przy dbaniu o niego o skrzynie o wymianę w porę olejów czy ten ciągnik w 99% powinien wytrzymać 10 000 mtg ? Bardzo bym prosił aby osoby które maja ciągniki fendt nowe i starsze żeby się wypowiedziały i sama opinia pana Pawła korbanka była by mile widziana . Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi 🙂

  4. Witam i pozdrawiam.Cuda niewidy na kiju .szacunk za wiedzę panowie.poco to wymyślają takie cuda. Orali 30tka albo 60dka i było cudnie , teraz to wspominają dziecięce lata jak dziadki orły pola, popsuło się to młotkiem naprawił i jechał dalej,a teraz te remonty tych wymyślnych urządzeń to jak operacja w szpitalu, he he

  5. Witam serdecznie ogladam zzaciekawieniem ten program o naprawie skrzyni vario i widze ze to niezbyt skomplikowane urzadzenie poprostu dwie pompy tloczkowe ze zmienna wydajnoscia ktora w niemczech nie jest przewidziana do naprawy tylko zastanawiajace jest jeszcze jedno w tym temacie ze w Polsce jakos do konca produkcji ciagnikow Ursus nikt nic takiego nie mogl wprowadzic t ylko do konca owe 60 byly robione tak jak je zaprojektowano w latach 60 nawetnie postarano sie aby pomyslec o przednim napedzie do owej 60 bylo by to juz w porownaniu do fenda jakis rozwoj poco byli tam ci inzynierowie w bylej fabryce jak by ursus szed w innowacje i chociaz toche udoskonalal by ciagniki to mogli by istniec do dzisiaj no np taka skrzynia vario w owej 60 to juz by byl postep a niejakie pompy tloczkowe wysokocisnieniowe byly w Polsce produkowane i zmienniki momentu tez to ja sie pytam czynaprawde ci inzynierowie na bylym Ursusie byli tak ograniczeni ze tego nie zrobili czy to tylko zgraja alkocholikow byla ktorym nie zalerzalo na udoskonaleniach i nowosciach.w tym wypadkumoga sie cieszyc tylko Niemcy ze pozbeda sie wszystkich zurzytych maszyn od siebie jeszcze zarobia krocie na sprzedazy czesci do pruby napraw tych maszyn na tym koncze pozdrawiam.

  6. Do producenta nie miałbym pretensji ale do właściciela marki. AGCO to amerykańska korporacja i podobnie jak JD- chce dać zarobić swoim serwisom i swoim ludziom. Do tego stopnia że w USA dochodzi do łamania w pewnym sensie prawa, gdyż o ile mechanika nie stanowi problemu, tak elektronikę próbuje się łatać pirackim oprogramowaniem serwisowym.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!